Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2012

Long time ago

Förlåt mig. Jag har inte varit så aktiv här inne. Men de kan ju bero på att man inte mår så bra just nu och man försöker få dagarna att gå ihop utan ett utbrott eller sammanbrott.

Den här veckan har jag spenderat mina dagar med mina underbara vänner som stöttar o tröstar en genom den svåra tiden. Mycke fika och mycket prat. väl hemma har man antingen tränat eller städat som alla andra dagar så att säga.

Har varit på utvecklingsamtal med Adrian idag. Duktig kille har jag. så stolt över honom..
Jätte duktig på att läsa, skriva och räkna. En snäll kompis och jobbar duktigt på lektionerna. mm min pojke det.


Imorgon får vi hembesök av logopeden och sjukgymnasten. De ska bli väldigt spännande och se vad dom har att säga om Joleene och hur vi ska gå till väga i framtiden. Jag menar, hon är ändå 2 år och 2mån och hon kan fortfarande inte gå o knappt prata. mmm som sagt spännande.


Ja på tal om något helt annat. Jag har beslutat mig för att ta hand om mig bättre än vad jag har gjort. Köpa mer kläder och andra små saker till mig själv som jag anser att jag ändå förtjänar. Jag vill ju ha nya solbrillor och har nu bestämt mig för att köpa dessa brillor:


har tänkt att köpa dessa brillor den här månaden. Sååå snygga...
mm och sen ska jag fixa gelenagelförlängning som jag har vilja ha så länge. Det här året är mitt år och de ska bli som JAG vill!!! fan i mej!! inge mer nice girl.

nej nu ska de tränas och sen lagas mat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar