Summa sidvisningar

måndag 27 februari 2012

Min älskade Jocelyn Amelia ♥27/2-06 ♥

Idag är det en stor dag för mig. Det är även en tung dag för mig.
Jag försöker hålla humöret upp o se lycklig ut, men de är inte de lättaste alls.

Idag är det Jocelyn Amelias dag♥♥
 Min älskade ängel skulle ha fyllt 6år idag.

Tänker på henne så ofta o önskar att hon fanns vid min sida. Men då hade kanske inte Michelle funnits.
Den här dagen var en tung dag för mig som sagt. Ett beslut som var fruktansvärd jobbig att ta men samtidigt viktig o nödvändig. Hade 2 val att ta och jag var tvungen att tänka på min älskade Adrian och på mig själv, samtidigt som jag var tvungen att tänka på Min älskade Jocelyn♥♥

Älskade Jocelyn

Mamma drömmer om dig och tänker på dig väldigt ofta
Du finns i mammas hjärta och minne.
Jag glömmer aldrig då jag fick hålla dig i min famn
Så liten och så kall var du. Dina vackra små händer höll jag i mina
Jag pussade på dig och höll dig i min famn
Många tårar rann den dagen min älskade flicka
Förlåt mig Jocelyn♥♥
Förlåt mig min älskade Ängel

Så lik din far var du o du såg ut och sova så sött när jag fick se dig.
Hoppas du har det bra i himlen med alla änglar
Och du, håll gammel farfar hårt i handen, jag lovar att han skyddar dig och håller koll på dig
Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Och jag önskar så mycket att du fanns här vid min sida
puss på dig Jocelyn Amelia♥♥
Mamma älskar dig



27/2 -06 Födde jag min älskade dotter som var en Ängel redan när hon kom, och än idag är hon älskad.

Än idag skyller jag allt på mig själv, än idag ångrar jag att jag tog de beslutet men jag vet samtidigt att de var de enda rätta. Älskar min dotter så mycket



Just så här liten var du när du föddes min älskade Ängel och du låg precis så i min hand . Älskade Ängel♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar