Summa sidvisningar

tisdag 24 januari 2012

Nä aldrig mer

Alltså jag säger då det. Aldrig mer tar jag snowracer till dagis!!
Fast jag får ju skylla mej själv lite där oxå tyxker jag.  Jag gick ju o handlade innan jag hämtade barnen, så det blev ju bara extra jobbigt för mej att dra Joleene på snowracern.
Ja först den o sen två kassar med mat och plus en tung ryggsäck på ryggen. Inte nog med det så började Joleene strejka efter halva vägen o vägrade ju sitta kvar. Ja de blev svettigt o jobbigt.

Vi åkte lite i backen innan vi fick hem. Joleene älskade det. Det var så roligt att höra henne skratta o ha kul =). Mammas älskade bebis. Nu är vi äntligen hemma igen o jag ska dammsuga här hemma o sen börja med middagen. Vi firar Joleene när pappa Ronny kommer hem =).

En mysig kväll framför TV:n sen då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar