Summa sidvisningar

tisdag 24 januari 2012

Flörten på Lugna Favoriter

Wow!!! haha idag gjorde jag nå riktigt häftigt. Skakig fortfarande, men de var grymt roligt!

Jag ville flörta med Ronny på Lugna Favoriter. Så jag fyllde i lite information. Trodde ju aldrig att han skulle ringa upp direkt, men efter typ 10min så ringde Niclas Wahlgren till mej o sa att jag var med på dagens flört. Och sen ringde han upp Ronny, de var så himla roligt o jag var så himla nervös vill jag lova.
Så imorgon klockan 06.45 och 09.45 Sänds detta på Lugna Favoriter! Så snälla snälla ni, Lyssna på Lugna favoriter imorgon bitti!! Jag ska i alla fall göra de. Gud så häftigt =). En present får vi oxå tydligen med posten =).

Ja vilken upplevelse. Ronny blev så paff o visste knappt vad han skulle säga när jag ringde upp honom senare. Ja det var verkligen roligt =).


Lyssna på Lugna Favoriter imorgon. Antingen på Lugna favoriter.se eller 104,7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar