Summa sidvisningar

fredag 20 januari 2012

Fredag o stress

Äntligen hemma igen. Har inte varit hemma på hela dagen.
Vi gick hemifrån halv 8 imorse för att lämna Adrian i skolan. Direkt efter de så gick vi till affären för att handla frukost som jag inte hade fått i  mej ännu. De var ju dessutom iskallt ute o flickorna frös verkligen. Inte nog med det så är dom båda inne i någon slags trots o då är dom inte roliga ha göra med vill jag lova.
Vi hann precis in genom dörren o klä av oss ytterkläderna då telefonen ringde. Min kära vän undrade om vi ville följa med till strängnäs o handla lite. ja jag skulle ju ändå in dit hade jag ju sagt, så de var ju bara att svepa i sej smoothien o dra på flickorna kläderna igen o gå med rask takt ner till bussen.
Handlade Julias presenter o tittade runt i några andra butiker.

Fikade gjorde vi oxå men de blev en stressig fika för barnen kunde verkligen inte stitta still o då blir de svårt för mammorna att ta de lugnt oxå ;).
Men vi hade de trevligt i alla fall även om stressen låg o flåsade en i nacken.
Väl i Mariefred igen så blev de ett snabbt besök inne på ICA o handla allt till helgen o sen var de bara raskt hem igen. Måste ju städa hemma o börja med middagen innan klockan blir för mycket.

Nu är vi i alla fall äntligen hemma o jag ska sätta fart med de dagliga så att säga.
Tack kära Tezz & Jeanette o alla barnen för en mycket trevlig dag i strängnäs.
Snart kommer bonusbarnen o ronny hem så nu måste jag sätta fart..

haaaaa de!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar