Summa sidvisningar

fredag 20 januari 2012

Min vackra ring *snyft*

åh igår... ja igår.. ååååh... nu ska ni få höra något. Ja det är pinsamt för mej o jag skäms men ja de är ju min blogg o jag skriver ju om de jag vill skriva om, o detta måste jag skriva om för de gjorde verkligen ont i mitt hjärta.. ja de handlar inte om barnen, de har inte hänt nått men ändå..

Jo igår var vi i strängnäs o handlade lite o så mm.. O jag var in på Guldfynd o tittade på vigselringar. O jag hittade min underbara vigselring! ja den var så himla vacker! slät fin ring med färgade diamanter i, så fin så fin. O när jag tittar på den så kostar den nån krona o jag tänkte, hmm jaja, den ska ju kosta lite. Hon i butiken kom i frågade om jag ville ha hjälp o jag sa att jag tittade på ringarna o hittade en, just den. O vet ni vad hon säger... jo att det är 50% rea på just den ringen som jag vill ha o att det bara fanns just den ringen. Fanns ingen annan i någon annan storlek. Jag får testa den o den passade mig perfekt!!!! inte för stor i inte för liten PLUS att de var 50% rea på den! ååå så himla lycklig var jag!! de värmde i mitt hjärta!! Meeeeen.. jag hade inte pengar igår o inte pengar den här månaden heller för att kunna köpa den fina ringen. Éller jo pengar har jag ju men jag måste prioritera lite. Antingen ringen eller kalas o presenter för mina flickor som fyller år. jag tänkte då att jag kan köpa den nästa månad. Men då kom den andra dåliga nyheten.. Den finns bara kvar till den 31/1 sen finns den inte mer, sen tar dom bort den. ååååå jag var så nära på att börja gråta! fy fan vad ont  de gjorde i mej, de var som en kniv rakt i hjärtat. Jag valde mina döttrar före ringen o fick tacka för mej.
De gjorde fruktansvärt ont men mina älskade döttrar kommer före ringen. Kanske jag hittar en lika fin ring nästa månad.. kanske inte.
Men de gjorde väldigt väldigt ont vill jag lova. De var som om ringen tillhörde mej. den passade perfekt o de var den enda storleken som fanns. Jaja de är bara att gå vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar