Summa sidvisningar

torsdag 24 november 2011

ovanligt trött

Denna trötthet jag har i kroppen, den är ovanligt hör tycker jag. Jag är trött konstant hela tiden. Spelar ingen roll hur mycket jag sover o vilar, jag är lika trött ändå. Funderar starkt på att ringa läkaren imorgon o be om råd. Tröttheten bildar ju dock irritation oxå, när man är så här trött då vill man ha lugn o ro o enbart sova. Men är man 3barnsmamma så kan man stryka de direkt. Visst, Ronny hjälper mej väldigt mycket här hemma men ändå är man så trött. Fattar inte hur man kan vara de alltså. ne vi får väl se vad dom säger imorgon då.

Veckan har varit lugn o de händer inte så mycket i mitt liv just nu. kanske får börja skriva om tankar o känslor istället för vad jag gör på dagarna.
Barnen fyller mitt hjärta med glädje, värme o väldigt mycket kärlek. Varje dag när jag tittar på dom, när dom sover eller när dom leker,pratar eller skrattar, så fylls jag av glädje o är så himla lycklig att jag är deras mamma o att dom är mina älskade barn. mina älskade änglar. mitt liv är ingenting utan mina älskade barn.

Alla ligger o sover här hemma o en annan glor lite på julisar åt barnen o annat smått o gått.


Mammas älskade barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar