Summa sidvisningar

måndag 11 juli 2011

hej hopp

Fan, har jag verkligen tid att skriva i min blogg idag? de ska städas, lagas middag o tvättstugan är i full gång, ja ett snabbt inlägg får de då bli kanske.

Jobbat idag, precis som alla andra dagar. Dagarna går så fort när jag jobbar med goa Emelie. underbar tjej, go trevlig, roligt.. ja henne gillar jag =).. sen har vi våra fuffens hahaha..
 Nu är man hemma o de ska städas som sagt efter gårdagen och i imorse.  Får se vad de blir för middag oxå.

Ja vet ni, oavsett om jag har sagt de tusen gånger så måste jag får säga de igen, jag är så mallig sååå...
Våran vackra Michelle ska fotas imorgon till en cupcake bok.. förstår ni, hon var så fin tyckte dom så hon måste vara med =D!!!! jag är så stolt över de o dom blev så glada att hon kunde vara med.. dom såg henne på gården på dagis o bara " ja henne ska vi ha med".. jag tycker de är så spännande =D!!!

2 veckor kvar, sen drar vi till Leksand sommarland.. barnen o jag längtar nå enormt mycket dit. Ska bli så kul att komma hemifrån o bara umgås med barnen en stund =)... härligt härligt.. tyvärr så jobbar man ju hela sommaren så en helg måste man få passa på...


nääääää långt de här.. måste börja städa nu *ORKA*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar