Summa sidvisningar

tisdag 12 juli 2011

dåligt kan bli bra

Inte så tuff dag på jobbet, men en nervös dag. Fick samtal om att vi skulle ha möte med chefen innan vi gick hem. mm, gissa om man hade ont i magen. Men de var inte så farligt som jag trodde, de gick ganska bra faktist. Barnen har haft de bra på sommardagis o de är ju skönt de. Har alltid lika roligt på jobbet, men idag var de en dyster dag av några anledningar som ännu är privata.
jobbar imorgon o sen är jag ledig i 2 dagar.

här hemma ska de dammsugas enbart för jag o Ronny gjorde rent här hemma redan igår kväll. blir så glad när jag får hjälp här hemma =). middan ska fixas oxå för halv 6 ska jag o Michelle iväg. jo hon ska ju fotas idag *spännande*, så hon måste duscha o få på sej fina kläder o mm roligt roligt =D.

nä måste fortsätta här hemma, ha de bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar