Summa sidvisningar

onsdag 8 juni 2011

ingen rast ingen vila

Jag är helt slut! svetten rinner o fötterna ömmar.
Började jobba halv 8 imorse så barnen fick börja dagis/fritids klockan 7 o äta frukost där.
Sen jobbade jag stenhårt i 7tim, 30min lunch hade jag som jag räknade bort..så ja gissa om de gör ont i fossingarna. Ingen luft alls i rummen så de var så jävla kvavt o varm så ojojoj..
Direkt efter jobbet gick man i rask takt till fritids o hämtade Adrian o sen vidare för att hämta Michelle o Joleene, raska steg gick man hela tiden. Direkt när vi kom hem så blev de tvättstugan, så nu har man tvättstugan plus att de ska städas o fixas middag här hemma. Jag kommer somna tidigt ikväll känner jag.
Ska förbi min kära vän Jeanette ikväll oxå o ta en fika i lugn o ro =)..

Imorgon ska de jobbas fram till halv 2, sen är de sommarfest på michelle o Joleenes dagis. Ingen rast ingen vila.. vem säger att man bara jobbar på sin arbetsplats?? finns en hel del jobb hemma oxå,.. tur att sambon kommer hem snart så han kan hjälpa mej lite ;)..

ha en trevlig kväll på er mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar