Summa sidvisningar

tisdag 7 juni 2011

blir så arg på mej själv

Fan Vad arg jag blir på mej själv!!! en gång i tiden såg man ut så här:

4mån efter att michelle var född


Sen såg man ut så här:


6mån efter att Michelle föddes. Och som bäst såg man ut så här:



1,5år efter Michelles födsel...


Men sen blev jag gravid med Joleene o dom kilona vill då verkligen inte gå bort!! hur mycket jag än försöker!! varför kan jag inte få se ut så där igen???? jag var så jävla nöjd med mej själv o kände mej så fin o så smal.. idag känner jag mej som en vandrande valross bara..ni vet inte hur jag ser ut utan kläder, jag kan inte ens ha på mej ett par jeans om dom inte är väldigt för stora.. jag tränar o jag kämpar men ingenting händer verkligen!! de står helt still.. vill så gärna ha tillbaka min fina kropp.. så här vill ja inte se ut längre =(

2 kommentarer:

  1. Det kommer , jag lovar dig! :) Det tar tid, för mig tog det mer än 1 år att få bort allt mitt! Det går inte på bara någon månad.. Fortsätt träna som du gör, så är du nog där nästa sommar :)

    SvaraRadera
  2. kan ju säga att jag vet hur det känns... gick ju ner 14 kilo förra året och började känna mej någorlunda nöjd... men poff sa det så gick jag upp allt igen. så nu arbetar jag på att gå neråt igen... men känns ju mindre kul när man får börja om från början =/

    SvaraRadera