Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2011

dagen börjar ta slut

Födelsedagen börjar leda mot sitt slut, ja jag känner mej inte en dag äldre, är ung o stilig fortfarande ;) hahaha vilket skämt!! 
Karln min kom hem med en tårta och en god smörgåstårta, o även god mat =). snällt av honom.. hela familjen sjöng så fint för mej innan middagen, blev så glad =)..

Michelle kom in tidigare idag med en fin teckning som hon hade gjort hos en kompis. Den vackraste presenten idag

Nu sitter barnen o äter popcorn o bråkar varannan minut.. dax att dela upp popcornen i 4 skålar..
flickorna o jag hade disco här medans killarna var ute tidigare ikväll, de var roligt.
Nu är hela köket städat o fint, nu ska de slappas lite tror jag =)... Joleene sover gott hon


jag vill tacka ALLA som har ringt/smsat/ skrivit på FB o grattat mej idag. Ni är verkligen underbara

ha de gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar