Summa sidvisningar

måndag 2 november 2015

Oookej...!

Ja jag ska väl försöka ge detta ett nytt försök, funkar de inte efter detta försök så ger jag upp bloggandet! Ser att vissa är inne och tittar titt som tätt, glad jag blir 😃. Jag kommer nog skriva mer om mina tankar och känslor för de händer inte så där jätte mycket i mitt liv, mest vardagliga saker, och skriva samma mening varje gång känns ju tråkigt och meningslöst. Men jag skriver om de som ploppar upp o huvudet på mig. 
Idag är dagis stängt så idag är mina flickor hemma medan dom stora är i skolan. Dagen har precis börjat och flickorna är redan rastlösa och har rivit i hela hallen.. Mm så skojsigt sååå. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på men nånting ska vi väl hitta på. 
Underbara barnen har fixat de så fint här hemma *NOT* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar