Summa sidvisningar

fredag 27 november 2015

Fredag med en massa måsten

Fredag fredag fredag, ännu en gång är de fredag. Vädret är ju som vanligt grått och trist. Stora barnen är i skolan, julle är på dagis och jag o Jakina är hemma. Det står storstädning på mitt schema men här ligger jag i soffan och orkar inte lyfta på röven. Köket är städat och klart, fixade jag imorse. Nu är de bara resten av lägenheten kvar ;). Om jag gör de nu så slipper man ju göra det sen dock. 
I helgen ska vi fixa Joleenes lilla rum, det ska målas och möbleras och fixas, kommer bli så fint. Så idag ska rummet plockas ut på grejer och spacklas. I helgen tänkte jag även att vi skulle julpyssla och baka lussebullar och pepparkakor och julpynta :). Jag brukar aldrig julpynta så här tidigt, men idag känner jag att helgen få bestå av pynta och pyssla. Nääähää om man kanske skulle sätta igång då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar