Summa sidvisningar

onsdag 26 november 2014

Ja de där gick ju smärtfritt

Oj, julhandla på 3 timmar var bra gjort vill jag lova =). Men nu är nästan alla klappar inhandlade, bara nån enstaka kvar som ska handlas in, sen så =). Nu längtar man ju bara ännu mer till jul. Vill ju se barnens reaktioner när tomten kommer med klapparna och dom öppnar och ser vad dom har fått =).  Vi tog oss självklart en god lunch i Skärholmen innan vi drog hemåt. Simningen gick inte så bra idag med Joleene. Hon var inte alls intresserad av att simma och hon ville bara kliva upp, duscha och sen åka hem. Men hon stod ut tiden ut och sen fick hon duscha. Men tror ni hon ville duscha då eller? eeeh nej.. nää hon skulle inte duscha, och inte ha vilken dusch som helst, och inte klä på sig, ja hon skulle göra ingenting helt enkelt. Men efter många om o men så fick jag på henne kläderna och vi kunde åka hem. Jag har varit bra seg sen vi kom hem och ska strax lägga mig. Men jag funderar på att fönstershoppa lite.. bara liiite ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar