Summa sidvisningar

tisdag 25 november 2014

en solig tisdag

Vilken underbar dag det har varit :). Solen visade sig idag och de var inte för kallt ute heller. Fick bli en skön powerwalk med Jakina i de fina vädret. Det var så himla skönt  :). Vi blev lite sena till dagis idag så tiden gick rätt fort efter de. Hade en sur och grinig Michelle (som vanligt) med mig när jag skulle hämta Joleene. Jag gav henne blodstopp i armen, blodet rann inte igenom hennes rör så hon kunde faktiskt dö så sa hon ;) ...ja jag höll henne i armen eftersom hon vägrade gå. Haha kunde inte låta bli att skratta henne ;). Men på vägen hem blev vi vänner igen och kvällen slutade gott.
Blev lite jympa för min del här på kvällen, så nu är man bra öm i kroppen ;). Hoppas ni andra också har haft en bra dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar