Summa sidvisningar

torsdag 30 oktober 2014

Veckan gick fort

Oj höstlovet är ju snart slut! Jag trodde att de skulle bli en seg vecka, men icke :). Man behöver inte alltid hitta på saker och ting, barnen har underhållit sig själva under veckan här. Igår fick Michelle följa med och simma med Joleene. Syskonen får följa med och simma på loven :). Hon hade jätte roligt och tyckte de var så varmt och skönt. Adrian sov över hos en kompis igår och åkte med kompisens familj och badade idag. Han var bra trött när han kom hem :). Medans Adrian var iväg och badade, så passade jag och flickorna på att baka lite. Vi bakade bajs cupcakes och mögel hallongrottor :). Michelle tyckte de passade till Halloween som är imorgon. Lite svårt att baka med en väldigt trött Joleene dock. Hon var väldigt trött, vilket jag förstår då hon vaknade 04.30 imorse. På kvällen så drog jag och Michelle iväg på jympa. Michelle var så himla duktig och kämpade på. Frågade om hon ville vila men nope :). Nu sover alla sött i sina sängar och nu är de även natti natti för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar