Summa sidvisningar

tisdag 21 oktober 2014

Shopping day

Idag åkte jag till E-tuna för att shoppa. Asså de var månader sen jag åkte dit för att shoppa. De var så skönt och så mysigt att gå där i affärerna och handlade de man kände för att handla. Men oj vilken ångest man fick. Varför vet jag inte. Kläderna till barnen behövdes, nya skor till Adrian behövdes, men ändå kände jag sån ångest över att jag hade handlat så mycket. knasigt de där egentligen att man känner så. Köpte lite till mig själv också, kanske därför jag fick ångest. Bättre att barnen har än att jag har, så tänker jag. Men jag behövde verkligen nya byxor och linnen. Skulle egentligen till Ullared på lördag, men de avbokades så tar vi de nästa år.  Efter shoppingen så åkte jag hem och städade lägenheten innan jag hämtade flickorna från skolan och dagis. Är så jävla trött så de finns inte ord för de. Usch dags att börja träna så man kanske blir lite piggare,och kanske äta lite nyttigare.
Michelle fick en ny jacka, halsduk, vantar, byxor och strumpbyxor. Hon blev så himla glad över sina nya kläder. Adrian fick ny jacka, skor och en tröja. Jakina fick overall, klänningar och strumpbyxor. Joleene blev utan den här gången tyvärr, men hon var inte lika akut av kläder som dom andra..Till mig blev de leggings och linnen och nya trosor.

Imorgon är de föräldraträff igen, som jag har längtat =), så himla roligt att sitta där med lilla Jakina och dom andra små bebisarna och deras mammor/pappor =). Men de blir nog en powerwalk på 7km först =).
Ha en trevlig kväll på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar