Summa sidvisningar

onsdag 15 oktober 2014

Kaos överallt

God morgon! 
Dessa stressiga dagar gör en ju galen. De är så mycket som ska göras och fixas och gå ihop med allt annat. Dagarna mellan 9 och 13.30 är ganska lugn om man bortser från städningen och tvättningen ;). Men efter klockan halv 2, då är de full fart, all in, you name it! Man hinner knappt med själv, och svetten rinner som om man hade sprungit maraton eller nått. ja att vara 4 barns förälder är fan inte en dans på rosor. De är läxor, aktiviteter, slutar skolan olika tider, hab möten, utvecklingssamtal, dagis möte osv... Man vet knappt vad som är dag och natt snart :/. Meeen jag fixar! Ellen fixar allt you know :).. no problems. Ögonen går i kors runt 3 tiden på eftermiddagen och runt 9 då halv sover man. Vaknar 5 på morgonen dagen efter och sen är man igång igen.. japp ingen rast ingen ro. Gap, skrik, gnäll, svettigt, stressigt, maten flyger, dessa frågor "varför då?", måste jag?", eeeh jaaa de måste du!! Ja de gäller att man hittar en strategi och verkligen lägger upp dagarna ordentligt, så man INTE stupar och hoppar rakt in i väggen utan att blinka liksom. Men jag fixar, Ellen fixar :).
Den här veckan har de varit full fart sen i måndags, och igår var de rena kaoset så jag t.om glömde bort att Adrian skulle göra sin läxa, och glömde berätta för Michelle att hon skulle hem med en kompis idag. Hade inte Michelle frågat mig i morse så hade de blivit riktigt knasigt =).
Idag ska jag på mammaträff här på förmiddagen och sen efter de är det simning med Joleene. hehe ja de är ju inte så att man har tråkigt direkt.. nope =)...
ha en trevlig dag på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar