Summa sidvisningar

torsdag 16 oktober 2014

...

Tänk om jag kunde lära mig att kliva upp i tid på mornarna!! Vakna  30 min innan de är dags att gå till skolan är ju inte direkt en hit. Men på något sätt så lyckas jag skicka iväg mina stora barn till skolan, fixa iordning mig själv och små flickorna och hinna i tid till förskolan också =). Japp Super women de är jag de! Nu är alla barn där dom ska vara, jag har hunnit plocka lite här hemma och ska väl försöka orka dammsuga. Jakina försöker sova men de går lite segt. Hon har på något sätt inte riktigt tid ;). klockan 13 så ska vi till BVC för att mäta och väga. Jag undrar hur mycket tösabiten väger nu. För 2 veckor sen vägde hon 4670g och var 55,5 cm lång. Så vi får väl se =). 8 veckor gammal är mammas tösabit nu =). Men innan BVC så ska vi hämta Michelle som slutar tidigt idag, och direkt efter BVC så hämtar vi Joleene. Japp fullt ös medvetslös som vanligt =).  Vädret gör ju inte en annan piggare direkt. Grått, trist, mörkt, kallt.. bläää fuck this lixom, ge mig sommaren tillbaka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar