Summa sidvisningar

måndag 7 april 2014

mm ibland undrar man hur man tänker...

Ok, jag vet inte alls vad fan jag tänkte på när jag planerade att stor städa här hemma! Ångrade mig rätt snabbt men fick i alla fall nedervåningen städad och fin. jaa fin  för stunden, för sen kom Joleene och fixade lite stök här och där. Kroppen skrek verkligen " är du helt jävla dum i huvudet!, du måste ju ta de lugnt, du kommer ha ihjäl mig", medans hjärnan skrek " håll käft och gör ditt jobb"!! mmm och vad fick man för de, en kropp full av smärta. Meeeen de blev gjort i alla fall. Mitt i allt detta så hade vi några strider här hemma. Joleene (4års trots, jätte trött) VS Mamma ( gravid, jätte trött och öm i kroppen), de slutade med att både jag och Joleene satt och grät och tröstade varandra i soffan. Nu är i alla fall den skiten över och jag kan ta de lugnt för idag. Imorgon ska jag försöka sova och ta de lugnt när Joleene är på dagis. I helgen är de begravning och de är en hel del som ska fixas inför den så jag har lite att göra i veckan, plus hab möte och simning.. japp här är man så upptagen. Nähä bada Joleene, natta henne och sen lägga mig i soffan och njuuuta av lugnet.

1 kommentar: