Summa sidvisningar

onsdag 9 april 2014

Helt slut

Nu är kvällen äntligen här! Det har varit fullt upp hela dagen. Det gick jätte bra på habiliteringen och mycket är på rullning nu. De känns som att man är på god väg nu :). Blev simning direkt efter och även där gick de bra. Dock var jag så slut och kände mig inte dp pigg så de blev lite jobbigt för mig. Idag kom även Joleenes blöjor som vi har fått via hab. Eftersom Joleene är 4 år och ej blöjfri ännu, så behöver vi nu ej köpa blöjor utan får de gratis via hab.  Men nu är alla kvälls bestyr klara för idag så nu ligger jag i sängen och myser bara och kommer nog somna snart.
Min nya craving är is!! Ååå gud vad gott de är med is :). Hade samma craving med Joleene.
Nää njuta av kvällen och lugnet nu, för imorgon är de fullt ös igen *suck*...ingen vila här inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar