Summa sidvisningar

fredag 4 april 2014

Fredag och halvt barnledig

Jaha då var Joleene lämnad på korttids och Michelle sa jag hej då redan i morse. Kom nyss hem från Strängnäs och sitter nu och väntar på att sambon ska komma hem så vi kan äta =).Vi har bestämt att de blir ute middag idag, då vi bara har Adrian hemma =).Solen skiner och vädret är ju bara för kanon. Joleene och jag tog oss en promenad till korttids i de fina vädret. De tog oss 40 min att gå, så just nu har jag väääldigt ont, men de var de nästan värt bara för att få gå i de fina vädret. Tänkte försöka städa här hemma medans jag väntar, nu när man kan få ha de lite rent för en stund. Saknar dock redan mina små flickor, dom har sån energi och är så glada och spralliga,  men samtidigt så får Adrian lite egen tid med oss och de  behöver han. Får väl se vad kvällen och helgen har att bjuda på sen då =). Hoppas ni får en fin fredag...

På väg till bussen 

 
Stolt flicka sitter på bussen =)


Finaste tösen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar