Summa sidvisningar

måndag 31 mars 2014

Tisdag morgon

Vad kul att få en sån positiv kommentar efter en lång paus från bloggen :). Glad jag blir.
Igår hade jag ett samtal med en viktig person i mitt liv, och de samtalen gav mig magont och oroliga tankar. Ber till gudarna att de inte är sant och att h*n skämtar med mig. Men fan ta den personen samtidigt om de är ett skämt!!! Natten har innehållit många knasiga drömmar så de blev inte så mycket sömn. Men morgonen är nu här och jag och min fina Joleene myser framför bolibompa :). Dags att väcka dom stora barnen dock, duscha och äta frukost, göra oss iordning och sen bege oss mot skolan och dagis. Idag ska jag in till habiliteringen och prata om vårdbidraget och assistent åt Joleene. Hoppas på att de går bra.
Ha en mysig morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar