Summa sidvisningar

torsdag 10 oktober 2013

Dags för julisar

Wow vad många läsare jag har fått på sista tiden =) vad roligt.. ger mig bara motivation att skriva mer ju =).

Sitter här sent på kvällen och tittar på julklappar. mm de blir en jävligt dyr jul i år asså. Måste börja handla julisar nu så slipper man stå där i sista sekund och få panik. Shit vad julklappar de kommer bli. Men de är väl lite vad man väljer själv kanske eller? 3 väldigt speciella människor ska ha en varsin julklapp, barnen ska ha julklappar och 2 väldigt speciella barn ska ha julklappar.. Hittar hur mycket som helst och har kommit upp i 24 julklappar allt som allt.. hehehe men de är de så värt. Inatt har jag min fina Michelle sovandes bredvid mig. Mammas flicka ville sova hos mamma inatt så de fick hon. Imorgon kommer min älskade bebis hem <3 som jag har längtat och saknat.. så tomt här hemma utan henne =(.  Haft en rätt så skön dag och kväll, känner att jag börjar bli en aning trött nu. kanske dags att sova så man orkar med morgondagen.
natti natti på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar