Summa sidvisningar

torsdag 13 juni 2013

Sommar sommar sommar

Oj, då var sommaren här. Iof så regnar de idag men ändå, de är sommar. Massa mjukglass, jordgubbar, sandaler och sommarkläder, mygg och annat roligt. Michelle tog årets första dopp i helgen =). Hon tyckte nog de var bra kallt, men hon badade i alla fall. Joleene tog även hon sitt första dopp men hon klagade inte på att de var kallt i vattnet utan badade på som vanligt. Pluggandet är nu över och jag fick inte godkänt på sista kursen. För mycket frånvaro när de gäller praktiken och jag var tvungen att avsluta den eftersom jag var tvungen att ta ledig så mycket med Joleene så jag fick de inte riktigt att gå ihop. Men jag har sökt om den kursen plus 3 andra kurser så nu hoppas jag att jag får komma in på dom så jag kan bli klar med dom nån gång.
Imorgon är de dags för skolavslutning för Adrian. Herregud vad tiden går fort! Min "lilla" pojke ska börja trean i höst. Han som var en liten plutt för inte så länge sen. Har bakat lite inför morgondagen och hoppas på bättre väder än de vi har idag. Michelle har avslutning nästa vecka, då vinkar hon hejdå till dagis och säger hej hej till förskoleklass. Japp min lilla skrutt ska börja skolan hon också.. Dessutom ska Joleene få hoppa från minsta avdelningen till mellan avdelningen på dagis. Så 3 stora omställningar till hösten. Gud vad tiden rullar på och jag ser hur mycket mina barn växer och får egna personligheter, blir duktigare på allt och bara är sig själva. Jag är en stolt mamma som har så fina och smarta barn. Älskar dom alla 3 så himla mycket.

Den här veckan har varit bra seg. Många promenader och solning för min del. Satt med underbara E och H igår och planerade in lite roligheter för den här sommaren. Den här sommaren kommer slå dom senaste 2 somrarna utan tvekan =). Skara Sommarland, Göteborg/Liseberg, Grönan, Kryssning och andra små roliga saker som grillning med underbara människor och umgås med vänner och mina älskade barn.  Exakt vad vi behöver efter ett sånt tufft år.

Lägenheten skiner och doftar gott och tvättmaskinen är i full gång. Joleene har fått feber (stackaren) så hon ligger i soffan och bara sover. Min fina lilla tjej..

ja jag får försöka bli bättre på de här med bloggandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar