Summa sidvisningar

tisdag 5 februari 2013

grå dag

God morgon!

Haft lite uppehåll här men ja alla har vi våra svackor ;).
Vädret är ju dö trist just nu =(. men ut på promenix måste vi ändå.
fick godkänt på min första uppgift igår, kändes så jävla skönt måste jag säga. 3 uppgifter kvar sen är det  dags för prov. håller mina tummar och tår på att de ska gå bra.
mina älskade flickor är hos deras pappa den här veckan, Det går jätte bra och jag kan andas, har Adrian hemma enbart så de blir lugna kvällar och lugna dagar. Saknar dock mina små flickor nå enormt mycket. Michelle fyller år på lördag och hon kommer inte ens vara hemma då ... första gången i hela hennes liv som hon inte firar med mig/oss.. de gör väldigt ont dock. Hoppas det går att lösas ändå.

Nä promenera och fortsätta plugga då kanske, får väl se vad dagen bjuder på sen. Jag och A ska träna lite ikväll hehehe kommer bli grymt roligt ;)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar