Summa sidvisningar

torsdag 7 februari 2013

Fredag idag igen =)

Fredag fredag  =)... en underbar dag måste jag säga. sista vardagen i veckan och sista arbetsdagen för den här veckan. Man vet att de är helg imorgon och fredagar betyder alltid fredagsmys. ikväll blir det bara fredagsmys med Adrian. Första gången på bra länge de är bara han och jag. mysigt ändå tycker jag, få lite egen tid med honom. Igår satt han och jag och käkade chips och tittade på film och bara hade mysigt. Han behöver också egen tid med mamma. Men jag saknar mina älskade flickor nå hemskt mycket. Längtar tills på måndag så jag får gosa med dom igen.
Idag står det stor städning på schemat, som alla andra fredagar. Nu är de ju dock inte lika stökigt för nu är de bara 1 barn hemma. Så det går nog fort att städa och tvätta =). Men först blir det en lång promenad med Alva, så himla skönt att gå på promenad med henne, för hon gör en så himla glad.
Vackraste Alva

Mjukisar och en enkel tröja.. sååå fredag =) (hur håller jag kameran egentligen hahaha)

saknar mina älskade bebisar
Hörs lite senare hörni =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar