Summa sidvisningar

tisdag 22 januari 2013

Veterinär-naglar-städning

Jaha då ska vi se. Besöket hos veterinären gick jättebra. Min lilla bebis var så duktig. Helt felfri :). Så nu är hon vaccinerad och chippad :). Blev klara rätt fort och skulle få vänta i 1tim o 20min på bussen, så vi tog oss en promenad. Ja en promenad på ca 5km :/. Iskallt var de och bortskämda valpen fick åka vagn. Hon hade aldrig klarat att gå i kylan.
Väl hemma blev de ett snabbt bad innan vi begav oss ner till skönhets salongen och fixade mina naglar. Fick stressa mig iväg efter de och hämta joleene och sen hem och börja med middagen. Michelle är hos en kompis och kommer snart hem. Nu har jag städat köket och resten av lägenheten, vikt tvätt, nattat joleene, slängt in tvätt i tvättmaskin och tar de nu vääääldigt lugnt. Vilken dag. Naglarna blev riktigt snygga :). Myser en stund med Adrian innan läggdax. Blir att ta en promenad med Alva och sen lägga SEK i sängen och glo på tv. Plugga står på mitt schema imorgon :).
Natti natti på er







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar