Summa sidvisningar

lördag 12 januari 2013

Våran nya familjemedlem

Ååå jag är så glad! Ja jag är över lycklig! Jag har längtat och längtat och nu är dagen äntligen här! Vi har skaffat vovve, en liten valp <3. Alva heter hon och är en blandras. Ja nu säger säkert några "har du tid och ork med det?" Då känner ni inte mig. Jag har så länge velat ha hund och nu har jag det och jag kommer ta hand om henne som min lilla bebis :) hon myser just nu med oss i soffan och bara tar de lugnt :).
Adrian är på hockey, Michelle tittar på film, jani spelar tv spel och joleene hittar på bus. En skön lördag :)












2 kommentarer:

  1. Men va söt hon var då :D Och Ellen skit i vad alla andra säger eller tycker om att ni skaffat hund! Det är bara ni som vet att ni klarar av det och eftersom att ni nu har en jätte söt liten valp så kommer ni fixa det! :) När jag och Alex skaffade Kelly så sa alla precis samma sak till oss, att vi inte skulle orka och att valptiden är jätte jobbig och bla bla bla.. Men vi klarade av det och idag har vi en tjej som är hur lugn och underbar som helst mot allt och alla! Och speciellt mot barn :) Så skit i vad alla andra säger! Ni kommer fixa det om ni vill och eftersom att hon nu har flyttat in så är hon ju där för att stanna :) !!
    Massa kramar och lycka till med den nya familjemedlemmen! Ni kommer få en massa roligt tillsammans :D

    SvaraRadera