Summa sidvisningar

onsdag 16 januari 2013

Upp och ner

Vilken dag vilken dag! Ligger nu i sängen och ska försöka sova men är helt omöjligt. Jag är så grymt trött men jag kan inte släppa mina tankar och funderingar. Börjar bli bra less på detta verkligen. Ångest som kryper sig fram inte har några planer på att typ dra. Tröttheten lägger sej som ett tjockt täcke över kroppen, ett täcke som man inte kan ta sej ur. Psykiskt utmattning, tornado i hjärnan igen. Vem var hur när varför?? För och nackdelar. Börjar man bli galen? Näää de tror jag inte. Hmm 2013 vad har du att ge mig? För just nu går de inte bra för dig. Kanske är det ett tecken på att de är på väg åt rätt håll men de kan oxå vara ett tecken på att ett rent helvete är på väg. Lugnet före stormen. Lyckan vart är den? FAN!!!
Nä försöka sova nu tror jag innan jag skriver alldeles för mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar