Summa sidvisningar

lördag 19 januari 2013

Ta-de-lugnt-söndag

Söndag idag. Lite mildare kyla idag än vad de var igår. Barnen frös och jag frös när vi gick hem från byn igår. Flickorna tog ett varmt bad och Adrian tog en filt istället :) När vi kom hem. Blev tacos till middag ( barnens val) och godis till kvällen. Jag somnade bra fort igår oxå, var grymt trött. Flickorna sov hos deras pappa inatt, nått dom båda har längtat efter :).
Idag händer de inte mycket, blir nog att ta de lugnt för imorgon är de full rulle igen.
Måndag: BVC 3års kontroll för joleene
Tisdag: veterinärs besök med Alva
Tors: tandläkaren för Adrian samt att joleene fyller 3år :).
Fullt upp hela veckan nästan och där emellan ska jag plugga och träna oxå :).
Ne eftersom jag inte kan sova så funderar jag på att ta en promenad ner till Ica och köpa mig en god frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar