Summa sidvisningar

fredag 25 januari 2013

Följ alltid ditt hjärta

När hjärtat har bestämt sig för något så är de ingen idé att ens försöka ändra på det. Nej för hjärtat ska man alltid följa. Men känslorna svajar och hjärnan börjar spela en ett spratt. Man börjar tänka "men om" eller "tänk om", hjärnan försöker övertala dig till något annat, till de sämre o hjärtat vet att det är helt fel. Min hjärna har sagt en sak hela veckan och jag var väldigt nära på att fullfölja vad hjärnan ville. Mardrömmarna drog in som en storm och stannade hela veckan, taggarna har stått ut som på en igelkott. minsta lilla kritiken och man har exploderat direkt. känslorna har svajat enormt mycket.
Men de hände något som fick mig att börja lyssna på hjärtat igen. Mina barn. Ååå mina älskade barn. Utan dom hade jag bara varit luft. Å Min fina dotter Michelle som är 5 år gammal, kommer fram till mig och säger så fina ord, hon är så klok min fina dotter och tack vare henne så började jag lyssna på hjärtat igen. Som ett tecken från ovan fick jag mitt svar. Hjärnans beslut var nära att ta över och jag var nära att göra ett mitt livs största misstag. Men i sista sekund så ångrade jag mig och nu känns de så mycket bättre.
Allt kommer ta tid och det är nu man ska hålla ihop.
En väldigt god vän till mig (emelie ;)) sa till mig igår så här " när de är som värst, det är då ni ska vara starka tillsammans, de är nu ni ska hålla varandra i handen och rida ut stormen tillsammans".
Och gumman du har så rätt.

Peace & love my friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar