Summa sidvisningar

söndag 27 januari 2013

Be strong!

Tänk hur en stad kan vara så himla vacker på ytan men vara full med skit på insidan. Att en liten stad innehåller så mycket fördomsfulla människor. Man får inte klä sig som man vill, vara glad och positiv, vara förälskad i vem man vill, man ska inte ha ett mörkt förflutet, inte göra misstag.. Gud nej! Gör du ett enda litet misstag så är du dömd för evigt. Och få en ny chans är jävligt svårt! Man försöker lita på människor men som gång på gång hugger en i ryggen med en dolk! Dom flesta har samma förflutet, tycker nog likadant och har nog väldigt mycket gemensamt. Men dom är fega och vågar inte vara sig själva. Var stolta, var glad att just du är du, för du är unik. De finns ingen som är just som du. Jag håller mina vänner nära. Dom jag kan lita på, vara mig själv hos, prata om allt och veta att de stannar där, ha mina åsikter utan att bli stämplad och ha mitt förflutet utan att bli dömd. Sen finns de dom som är nyfikna, och har så jävla tråkigt att dom måste lägga sig i andras liv och göra de surt. Newsflash, ni lyckas inte. Vi är starkare än vad ni tror. Så hitta på något annat istället. Tjejer (ni vet vilka ni är), var starka, fortsätt vara just dom ni är. För ni fyller omgivningen med glädje och kärlek och jag älskar er som ni är. Ni får en alltid på bra humör! Låt ingen krossa er!!!! Be strong!! Love & peace

1 kommentar:

  1. så fin är du gumman;) we love you tooo. man ska hålla dom man litar på o älskar nära o aldrig döma en annan människa...livet är för kort o underbart för det. puss fina ellen......från en av dom två;)

    SvaraRadera