Summa sidvisningar

måndag 17 december 2012

Error error error

Jag tror allvarligt talat att min hjärna håller på att lägga av. Ni vet kortslutas, error i systemet. Jag har så fruktansvärt mycket att tänka på så jag glömmer nästan hälften. Det är olika möten olika tider men samma dag, möten andra dagar, läkarbesök, städning, tvättning, matlagning, packa gympa påsar, läxor, hämta lämna på dagis, vardagsbestyr med barnen, fixa de ena och de andra innan jul, tjafs om umgänge var och varannan dag. Näää min hjärna är inte riktigt med längre så att säga. Måste verkligen ta de lugnt. Men hur ska man kunna göra det? Det finns inte tid för sånt nånstans. Köpte mig en almanacka igår och hela den här veckan och första veckan i januari är redan fulla med möten och måste-göra uppgifter.. Snart blire nog lugnt, snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar