Summa sidvisningar

tisdag 11 december 2012

Dessa jävla tankar.

Ni vet när man får dom här "tänk om" tankarna , hur man börjar fundera och grubbla och inser hur det egentligen ligger till. De hände mig idag när jag gick till dagis för att hämta flickorna. Alla dessa frågor och tänk om tankar dök upp. Och från ingenstans så började jag gråta. Jag grät och gick samtidigt, de ville inte riktigt ta slut. Jag var tvungen att stanna, svälja 3 ggr och tvinga mig själv att sluta gråta. Ja ni vet ju hur det blir när man bara tvärt slutar gråta. Man får den där smärtan i halsen, den hade jag sista biten till dagis. Dra på sig en mask och se glad ut när man hämtar flickorna mm :)).
Hann bara ut från dagis så kom den där smärtan, den där klumpen i halsen. En o en annan tår rann men de var bara att genast sluta gråta. Flickorna fick inte se mig, ville bara hem., in i duschen och bara gråta, känna vattnet rinna, stänga av världen och bara gråta.. Jag tror att det är
nära nu.. Efter 9 mån tid så kommer nog allting fram.. tårarna finns där bakom men dom får inte komma, inte ännu. Måste sysselsätta mig med nått nu på en gång.. Baka pepparkakor med barnen blir perfekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar