Summa sidvisningar

torsdag 29 november 2012

Saknar farfar :'(

Innan jag lägger mig så måste jag bara få berätta detta.
Min dröm som jag hade inatt ( ja natten till tors alltså).
Jag drömde att jag pratade med ett medium om att jag länge har känt att de är någon/något i lägenheten. Att nån tittar på mig eller är nära mig hela tiden. Jag är inte rädd utan känner lugn och trygghet. Mediumet berättade efter ett tag att de var min farfar som var hos mig på besök och att han bara tittar till mig så att allting är som de ska. Att han vakar över mig. Jag började gråta direkt och jag t.om kände hur ont de gjorde i kroppen. Sen säger jag : jag saknar honom så mycket :'(..*snyft* ja de var en riktigt jobbig dröm. Men jag har aldrig drömt om farfar sen han dog...förrän nu.
Vill ni veta en till lite kuslig grej? Jo att min farfar skulle ha fyllt år nu på lördag. Läskigt va?... Saknar honom så mycket men att veta att han är hos mig och vakar över mig känns tryggt och skönt, då vet jag att han inte har glömt bort mig :'(..

Saknar dig så mycket farfar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar