Summa sidvisningar

söndag 18 november 2012

Grubblar och kan inte sova

Alltså hur jävla svårt ska de vara att somna då? Att sova över huvudtaget? Har jag verkligen så mycket att tänka på? Jag vrider och vänder på mig hela tiden. Tänker på morgondagen, framtiden, gårdagen och de förflutna. Varför grubbla lixom? Varför inte bara soooova?? Jag kommer vara gö trött imorgon när joleene vaknar. Oh på tal om det! Imorgon kommer sjukhuset ringa och boka ny tid för MR och för blodprov. Skönt att de äntligen börjar hända nått. Har stått still så länge.
Jag kom även att tänka på en annan sak. Dessa jävla människor som på ett eller annat sätt försöker förstöra mitt liv. Vad fan får man ut av de då? Varför göra en sån sak bara för att dom själva inte får sin jävla vilja igenom! Jag skulle ALDRIG kunna göra en sån sak, om de inte var blodigt allvar! Usch, och jag är glad att inte dom idioterna finns i mitt liv längre. Mariefred är en underbar stad med underbara människor. Men skrapar man liite liite på ytan så kommer idioterna fram direkt hur sina mörka hålor.
Nej sova var de ja....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar