Summa sidvisningar

tisdag 27 november 2012

Den där vikten

Gaaah jag blir galen!!! De här med vikten är skit jobbigt för mig! När jag mår dåligt då äter jag ingenting alls, men när jag mår jättebra eller är väldigt uttråkad då äter jag massor. Vad fan lixom.. Jag väger ännu en gång 10kg för mycket. Jag som var så himla duktig i våras, gick ner 7kg och allt, men har nu gått upp varenda kg och man ser gravid ut! Så himla besviken på mig själv och känner mig så ful och icke attraktiv så ja de finns inte. Vill bara tycka om mig själv oavsett om jag väger 7kg för mycket eller 7kg för lite. Men de här gör mig galen!! Har jag kunnat gå ner förut så måste jag ju kunna göra de igen. Men vart hittar man motivationen?? Usch så jobbigt.. Nu sitter man här och kan inte sova och då blir man självklart så jävla hungrig!!! Ska försöka låta bli godsakerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar