Summa sidvisningar

tisdag 30 oktober 2012

Jävla skit år!!

Men vad i helvete är detta för jävla skit år??! Varenda gång jag reser mig upp och försöker ta tag i mina problem och mitt liv så är de alltid nån/nått som bara kommer och sparkar undan mina ben. Och jag har lyckats att inte bryta ihop och lyckats hålla mig stark. Men idag kom de. Idag kom den sista bomben som verkligen fick mig att bryta ihop. Nu orkar jag verkligen inte mer!! Jag orkar inte få dessa jävla hinder, dessa prövningar för att se hur mycket en människa klarar av på 1år. Idag bröt jag ihop.. Tårarna började rinna och nu slutar de inte rinna.
Min söta joleene kom och tråkade tårarna och gav mig en kram, vilket fick mig att gråta ännu mer.
kan inte bara allt negativt försvinna nu, ge mig lite goda nyheter nån gång :'(, för jag vet inte hur mycke mer jag orkar. Dessa motgångar tar dö på mig inifrån och ut :'(.

Efter 9 mån så bröt jag ihop.. Snälla snälla snälla.. Ge mej goda nyheter för en gång skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar