Summa sidvisningar

tisdag 25 september 2012

Två helt underbara dagar

Vilken toppen dag jag har haft idag, även igår hade jag en toppen dag.
Igår åkte vi till E-tuna med Tezz och Wiggo. Åt god lunch och tittade runt i butiker. Blev ett par vantar åt joleene och örhängen åt mig :). Riktigt trevligt.

Idag blev de äntligen Ikea . Handlade väldigt mycket nytt till min nya lägenhet. Och billigt blev de oxå. Adrians rum blev så fint, fattas en matta och gardiner bara. Vill nästan gråta av glädje. Äntligen får barnen dom rummen jag alltid har velat ge dom . De har varit min dröm att ge dom ett varsit ordentligt rum och nu får dom det. Ja just nu mår jag verkligen riktigt bra.

Nu är mammas lilla flicka hos sin pappa, saknar henne så himla mycket, längtar till fredag verkligen

Nä nu ska jag natta barn, ta en promenad till affären sen mysa ner mig i sängen och glo på tv.

Ha en bra kväll för de ska jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar