Summa sidvisningar

torsdag 12 juli 2012

tankar...

varför låter jag folk leka med mina känslor? varför är jag så godtrogen? vad är det för förebild för mina barn? lära dom att förlåta dom som gör dom illa? lära dom att låta folk trampa på dom? alltid ska jag umgås med dom som sårar mig mest. jag förlåter och jag förlåter, dom utnyttjar  min snällhet och fortsätter göra mig illa. lika jävla dum varenda gång!! måste ju få ett stopp. Men jag vill inte vara en jävla bitch heller.. vill vara lite mitt emellan. minsta lilla bullshit och personen kan vända om och gå åt ett annat håll. nee istället så blir jag en jävla mes.

Varje natt ligger jag och grubblar på vad jag ska göra med mitt liv och mina såra beslut. Det finns dom som tror att vissa beslut är  väldigt enkla, men det är dom inte. dom är svårare än vad man tror.
jag vill gå en bra väg, vill komma nånvart med mitt liv. än så länge så står jag ganska still. Vill så mycket med mitt liv men oavsett hur hårt jag än kämpar så sitter jag fast på nå vis.
Vissa dagar är jag skit glad och vill bara skrika av glädje, vissa dagar gråter jag mig själv till söms..

Livet är inte alltid enkelt. Men man lever bara en gång och de är nu dax för mig att börja leva!  vet bara inte vart jag ska börja.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar