Summa sidvisningar

söndag 3 juni 2012

Så avis

Asså jag är så jävla avis på mina vänner som har så perfekta respektive i deras liv. Avis på dom som får sovmorgon,frukost på sängen, blommor då och då av sina respektive. Avis på dom som blir bjudna på middag på en fin resturang, bjudna på spa, bo på hotell tillsammans. Dom som får åka bort och deras respektive är hemma med barnen/barnet, dom som kan gå ut och ha kul och som har förstående respektive som inte bråkar om det direkt. Ja allt det där är jag så avis på. Få känna sig älskad och inte bara behövd för hem sysslor och andra grejer. Känna sig uppskattad och inte bli tagen för givet hela tiden. Ja jag är så avis, men så glad att mina älskade vänner har funnit den rätta.

Grattis till Tommie och Daysi som gifte sig igår förresten. Du var så vacker gumman, började t.om gråta glädjetårar

1 kommentar: