Summa sidvisningar

måndag 4 juni 2012

EEG tid

Äntligen börjar det hända saker!!

Joleene har fått tid för EEG den 14juni. Gick fortare än vad jag trodde. Men nu kommer vi den tuffaste delen av detta besök. Är ni med nu? För nu blir det krångligt.

Jo joleene måste lägga sig väldigt sent dagen innan, typ runt 22.00 och sedan vakna senast 03.00 och sedan hålla sig vaken fram till 07.30 då hon har fått sin tid. För detta ska ske under sömn. Mm det betyder att jag inte heller får nå sömn knappt. Och vi ska åka med halv 6 tåget till Eskilstuna den 14e för att hinna i tid. Och under 1timmes tid ska jag lyckas hålla joleene vaken. Och besöket tar 1 1/2 tim.
Hängde ni med?? Det kommer bli en grymt tuff dag vill jag lova. Glad att vi har fått tiden och att det blir gjort. Men det dom kräver av stackars lilla joleene, blir inte lätt för varken henne eller för mig. Men som sagt, det börjar hända grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar