Summa sidvisningar

torsdag 31 maj 2012

Gävle

Då har vi anlänt till Gävle äntligen. eller ja, vi kom hit för typ 3tim sen.
Resan gick välsigt bra faktist. Väldigt lugnt på tåget och Joleene var väldigt lugn och inge gnäll. Resan gick fort oxå. ja de gick bra. Det blev väldigt sen middag när vi kom hem, men ingen klagade på de direkt.

Nu sover barnen i alla fall. Jag ska snart oxå sova. Så grymt trött. Men en ny dag imorgon. Då kommer Pappa, Helen, ev. Sara (Helens dotter) och farmor hit och ska ha ett  litet "kalas" för mig, ja självklart så ska ju Mamma, Hasse och Charlie oxå fira mig ;). Dom har varit så goa här och fixat en smörgåstårta åt mig eftersom dom vet att jag älskar smörgåstårta. Älskar verkligen min familj.

nej god natt på er alla syns imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar