Summa sidvisningar

lördag 12 maj 2012

En bra lördag detta

God kväll på er alla! Idag har jag haft en riktigt bra lördag faktist. Vaknade dock rätt tidigt men det gjorde inget, för direkt efter lunchen så slocknade jag som en liten bebis. så jag fick tillbaka min sömn ;).

Lillebror och jag gick o åt middag ute o kollade in alla snygga bilar på stan. åå jag var i himlen för en stund där vill jag lova ;). Skickade bilder till Adrian så han fick se dom. han tyckte dom var snygga oxå.
Senare under kvällen gick jag o lillebror på bio och såg Dark Shadows.
Filmen var väl sådär måste jag säga. Trodde det skulle vara mer komedi i den, men de var mer thriller och inte så mycket komedi. men ja, den dög ;).

Kom nyss hem till mamma o sitter här o funderar på vad jag ska göra nu... kanske dra ut på Crusingen i Gävle... hmm???



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar