Summa sidvisningar

tisdag 22 maj 2012

det tar sej

alltså jag känner mig så grymt duktig nu =)!!..
Först ansökt om körkorts tillstånd, samt hittat 1 ev. 2st att övningsköra med. Börjar komma någonvart med körkortet! har jag tur så kanske jag har ett körkort innan nästa sommar (vilket är mitt mål). Så spännande och jag blir så glad!! Slipper snart ta tåget =D!!

Den här dagen har varit helt kanon om ni frågar mig. Varit i byn med Tezz hela dagen och har precis kommit hem efter hämntning av barn. Tror inte Joleene mår så himla bra idag.. hon bara ligger o är hängig, kan ju vara värmen om inte annat.

Idag ska jag testa ett nytt recept på en pastasås. Hoppas den blir riktigt god =).
Ha en trevlig tisdag på er



Mammas lilla flicka med en klubba i munnen..Nejdå ingen fara så länge jag sitter här brevid henne..

1 kommentar:

  1. vad kul att det börjar ta sej med körkortet =) så grymt härligt att ha ju =)

    SvaraRadera