Summa sidvisningar

torsdag 12 april 2012

Träning- resultat

Okej. Nu ska jag göra något jag aldrig har gjort och aldrig trodde att jag skulle göra. Jag har kraftig komplex när det gäller min mage och de är något jag ALDRIG o jag menar verkligen ALDRIG visar offentligt. Men för första gången ska jag faktist göra de. mmm håll i er nu.
Jag vill visa er reslutatet på 4mån normal träning som dessutom inte tränas på gym utan hemma.



*ALLA NI KÄNSLIGA TITTARE KAN TITTA BORT OCH NI ANDRA BEHÖVER INTE SPY*



 Första dagen i mitt nya liv 

  6 Veckor


Efter 9 veckors träning så ser jag idag ut så här


Jag har en bit kvar men jag är stolt över mina resultat o ville därför visa er.
Det går bara man vill =)

4 kommentarer:

  1. Starkt jobbat, du är inte ensam om din mage, jag jobbar också för att få bort det som går. Mycket skinn har blivit uttänjt för mig, så en helt platt och normal mage kan jag inte få utan kirurgi, men jag gör vad jag kan på egen hand, kram.

    SvaraRadera
  2. Wow! Bra jobbat!!! En bild säger ju alltid mer än tusen ord - tack för härlig inspiration!

    SvaraRadera
  3. Wooow det var fasiken inte illa!! Saten du e duktig du... min mage ser hundra gånger värre ut än vad din gjorde på första bilden.... men jag har ju fan noll självdiciplin *tar en till klunk cola* så det får jag börja med att jobba på hehe. Kram på da!

    SvaraRadera
  4. Jävlar vilken skillnad! Duktig du är, man ser ju till och med magmusklerna :O Duktiga du! :) Kramar !

    SvaraRadera