Summa sidvisningar

torsdag 5 april 2012

Stressig morgon

God morgon god morgon! Solen skiner, lite kallt ute men det bästa är ju ändå att solen skiner.

Somnade 8 igår kväll. Snacka om att man var grymt trött. Märktes att man hade sovit dåligt natten innan plus att de var en tuff dag. Men ny dag idg och nya tag. Hade mina 3 älsklingar´i sängen inatt. Ingen av dom kunde sova hehe. Men inte klagade mamma inte, mys till tusen ju.

klev upp halv 6 imorse för att börja tvätta. Sen satte stressen igång. var tvungen att koka 2 ägg till Adrian som han skulle ha med sej till skolan, fixa nån slags klädsel åt honom eftersom dom skulle klä ut sig idag då i skolan och sen fixa iordning alla, ge alla frukost o samtidigt ta hand om tvätten. fy fan säger jag bara. hatar stressiga mornar. Men nu är Adrian i skolan o tjejerna på dagis. Själv ska man stor städa, packa och fortsätta med tvätten.

Idag åker vi till Gävle och har en mysig påskhelg =). Hoppas resan dit går bra bara..
Nej nu måste jag sätta igång att städa om jag ska bli klar idag, för här hemma ser de ut som ett bombnedslag.



Min fina påskhare utan framtänder. Älskar dig min son

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar