Summa sidvisningar

måndag 30 april 2012

Blogg brist

Jag har tyvärr inte haft någon data hemma så därför ar jag inte kunna blogga nå. Men nu ska jag försöka blogga igen, eller komma igång med det igen.

Förra veckan var en stressig vecka. Läkarbesök o möten hela veckan typ.
Hämtade Joleenes skor i fredags gjorde jag. Hon går bättre med inneskorna än uteskorna. Men de blir jättebra för henne de så hon kommer igång.

Vi åkte även upp till Gävle i fredags, hälsar på Mamma o lillebror. Ska fira valborg här, åker hem imorgon.

Jag och lillebror var på bio igår o tittade på The Avengers i 3D. Grymt bra film o grymt snygga killar oxå ( måste vara ärlig) . hehe ne men den var faktist väldigt bra.

Idag har jag hjälpt mamma att städa lite o när joleene har vaknat så ska vi dra till leklandet o leka lite..Barnen är full av energi så dom måste bli av med lite.
Vi var även ute i lekparken o lekte en stund igår. Älskar att vara med mina älskade barn. Dom fyller mej med hopp o kärlek o även glädje o lycka.

Får väl se om vi går till nån majbrasa ikväll då. Beror ju på om mamma orkar gå eller inte.


Ha en trevlig sista April hörni!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar